Dagen efter

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, en fin sådan.
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja, jo det skulle man väl kunna säga.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp
Kysst en kompis: Ja


BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade party/inflyttningsfest med fina vänner.
Vilken tid vaknade du idag: 12.32
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gjorde om lisas altan till ett stort dansgolv och dansade loss.
Någonting som du längtar till: Körkortet
Senaste gången du träffade din pappa: 2 dagar sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag alltid har varit så förbaskat osäker på mig själv, men det är borta nu, JAG KAN ALLT JAG VILL!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, ja, senast igår, skällde ut honom för att han snott min stol.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag och kimmis är dyngsura efter en lång promenad.
Långt eller kort: kort
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag har kommit så långt med mitt liv och som person.


DIN FÖRSTA:
Operation: Öronen, när jag var fem år.
Piercing: Öronen
Tatuering: På magen
Bästa vän: Min förta vad Sandra, min mammas bästa kompis dotter.
Sport: Det började fint med ridning
Husdjur: Hade två katten när jag föddes som sedan var med mig långt in i livet.
Vaccination du minns: När man skulle få spruta i sexan.
Förälskelse: Kommer faktiskt inte ihåg vilken som var den första, var ju något av en killtjusare som liten.

Alkohol du drack: En blandning, såkallad häxa som jag blandade ihop.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Måste väl säga spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback