You can´t start a fire without a spark

Har fått så mycket gjort idag, och det känns skönt, man får passa på när man har ork och är ledig. Så i morgon kan jag slappa ordentligt innan jobbet börjar igen.

Jag längtar tills lönen kommer, då ska här shoppas! Har iofs redan handlat en del på internet, som fortfarande inte kommit, men det ger inte samma känsla som att gå i affärer och ta och känna på saker. Hade tänkt mig en redig utgång också på löningshelgen, mobergs blir det inte, såg att gubbenilådan-gubben skulle komma dit, och det har jag inte riktigt lust med. Så kanske beger mig till stan med stellan eller något, vi får se.




Kommentarer
Postat av: ellie

haha gubben i lådan.. Jag har sett första avsnittet av jersey shore säsongf 3 ska ladda ner andra avsnittet nu och se om det funkar. SÅ JÄVLA BRA! Men dom har tagit bort MTV nu från det analoga nätet så man måste ha digital box för att kunna se på tv nu ;/ där rök hela mitt liv.. jaja vi ses imorn :D

2011-01-15 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback