Tjingeling

Jobbat idag, jobbar i morgon och hela helgen. Men det är så roligt, jag älskar mina arbetskamrater! Sockerkakan igår blev inte alls bra, kanterna var jätte goda men den vart jätte rinnig i mitten, men det löste sig, vi fick äta ändå tills vi fick jätte ont i magen.

Väntar på paket på lite grejer som jag har beställt, hatar att vänta. Men jag hoppas att det kommer i morgon, annars bli jag arg! Nu blir det till att hoppa in i duschen, sedan ska jag gå och sova så morgon dagen orkas med, visserligen blir det en walkinthepark-dag, men jag hatar att vara trött precis när man ska gå upp, det är det värsta som finns!!

Oj vad jag hatar mycket idag, men jag älskar mycket också!


Jag och min trogna danspartner, tror vi ska söka till let´s dance!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback