Hjälteinsats

Idag när jag och Kimmis var ute på promenad så hittade Kimmis en kompis. En mellanstorhund som såg nästan likadan ut som hon själv. Men hunden var herrelös och strövade mitt på gatan alldeles ensam. Jag kunde inte riskera att det hände den fina hunden något, så jag tog med den hem, och Kimmis vart jätte glad. Men när jag hade dragit med mig hunden fram till porten och precis skulle öppna så kom det en bil och tutade, det var ägaren till hunden. Jätte otacksam var han, skällde ut hunden och kastade in den i bilen utan att tacka för hjälpen. Stackarn, han var så snäll och söt. Nåja, jag hoppas att han inte beter sig så mot hunden jämt, sånt pisses me off!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Gillar du hårprodukter? Kika då in tävlingen som är igång. Annars får du ha en fin dag! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback