Sådär ja...

Då har vi fixat internet, äntligen. Har känt mig lite smått handikappad här i lägenheten utan internet.

Allt går fett bra, jag stormtrivs på nya jobbet, men nästa vecka går jag av schemat, så då hoppar jag tillbaka lite smått på rånäs också, det ska bli skönt att shifta mellan dom jobben. Nu börjar lägenheten även känns som ett riktigt hem, det enda vi saknar nu är en gardinnstång i köket, men det ska nog komma på plats så fort jag är ledig någon dag nästa vecka så vi kan bege oss och köpa det.

Jag hade även en underbar helg denna helg. Jag fyllde 20 barre och jag hade dom finaste människorna på jorden här hos mig. Familj, släkt och vänner. Bara jag har Pontus, Sarah, Ida, Ellie och Ganz vid mina sida så är jag nöjd, men nu var det visserligen ett helt packe med människor som kom, mycket fina människor dom med såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback