Man får vara självisk ibland

Har varit och tjänat mig en slant såhär på eftermiddagen. Så nu är jag trött och ska proppa i mig lite käk. Sen ska jag hem till Prinsen och mysa hela kvällen. Vi hinner knappt ses i veckorna längre. Vi smider tydligen också lite planer nu, eller lite, ganska stora planer. Känns som att allt går väldigt fint frammåt just nu. Det är bara det där drömmjobbet som saknas, eller jag har ett drömjobb, bara att jag inte får jobba så mycket som jag skulle vilja.


Min prins kan vara en utav dom finaste sakerna jag vet. Han är en utav mina bästa vänner och han ställer alltid upp när livet känns tufft. Jag vet faktiskt allvarligt inte vad jag skulle ta mig till utan den här underbara människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback