Blir så jäkla äcklad

En vän till mig visade mig en blogg för några dagar sedan. Jag vill inte skriva ut namnet på bloggen då jag inte tycker att hon förtjänar att uppmärksammas. Denna tjej har sex med hundar. Hon verkar inte tycka att det är något fel då hon säger att det är hundarna som sätter på henne och inte tvärtom. Hon beskriver också hur man får en hund upphetsad och hur det hela går till. Hon bestämmer träffar med hundars ägare och han sex med deras hundar. Finns säkerligen sjuka människor som tänder på att en tjej har sex med deras hund. Det är helt sjukt att det inte är olagligt att ha sex med djur i sverige. Så länge djuret går med på att ha sex så är det inte olagligt. Men orsakar man djuret smärta eller tvång så anses det som djurplågeri. Helt sjukt och det gör mig så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback