Röd som en kräftstjärt?

Det var något underligt med solen i Leksand, jag brände mig. Det händer inte ofta kan jag lova. Så nu svider det skönt på ryggen, den ska bli skön att sova på inatt när man ska upp med tuppen i morgon och jobba.

I morgon har jag ansvar på slottet för att sysslorna ska bli gjorda, och ensam kommer jag bli, för dom andra städtanterna sitter i norrtälje och dricker bira just, så jag tog åt mig att jobba imorgon så Ulla kunde få njuta ordentligt av kvällen. Det är iaf skönt att dom litar på mig och låter mig jobba ensam.

Nu jobbar jag väldigt mycket och varje helg hela juli, det ser jag faktiskt fram emot. Det ända som snurrar i mitt huvud just nu är alla möbler som ska köpas och att flytta. Så det blir lätt värt det. Om det blir inflyttningsfest? SJÄLVKLART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback