Leksand

Behöver jag ens säga att jag är hur nöjd som helst med denna helg? Den helade mig verkligen, jag gjorde väldigt mycket saker som jag inte skulle ha gjort för ett år sedan. Alla var så glada, och taggade. Inga sura miner, förutom vi tjejer som hade pojkvännerna med oss, men det är förståeligt, man blir lite pissed på dom ibland. Det kändes som att alla kom så nära varandra, som ett riktigt gäng. Vi kramades, sjöng sånger och pojkarna spelade gitarr. Senare på kvällarna när alla var fulla och glada så gjorde vi om vardagsrummet till ett dansgolv. Oftast var det jag som fick leda dansen och alla gjorde som mig, vi dansade även mycket afrikansk dans som blev våran nya passion. Och alla, verkligen alla dansade också, riktigt roligt att se. Det blev även utgång, långa promenader hem från staden i morgonsolen, fulla, trötta och hungriga. Men det var det värt, för nästa morgon vaknade alla med ett leende på läpparna och satte igång igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback