Fiska med godis... sög.

Var på Sofies skolavslutning i morse, nu är liten stor och ska börja på gymasiet och grejer, duktig flicka! Isak skulle också haft skolavslutning i morse, men han valde att strunta i den och ligga kvar i sängen ist, och det tyckte jag att han gjorde helt rätt i!

Efter det gick jag och mötte upp Ellie och vi gick hem till mig. Här hemma hade Ebba gjort jordgubbstårta som var very good. Efter som det var isaks dag idag så ville vi hitta på något, så det fick bli att gå ner till ån och fiska. Vi orkade inte leta upp mask, så vi tog med oss godis och korv, och det fungerade inget vidare, eller så låg alla fiskar bara och sov helt enkelt.

När vi kom tillbaka plockade jag och Ellie fram en massa videoband från när vi var små. Det vart många skrattatacker kan jag lova. Man var så ful, pratade konstigt och var jätte fjantig. Men det var kul att se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback