Vill man ha något... ja, då får man jobba för det.

På jobbet har dom bestämt sig för att jag är från sydafrika, för alla svettas som ekorrar, utom jag, jag är helt torr, och det är helt sjukt i den här värmen. Men lite blod från sydafrika är väl aldrig fel? Nu blir det en jävla massa jobbande framöver, men det är bra, för jag vill ha så mycket buckos så jag kan handla saker utan att ha ångest över att det inte kommer räcka. Det sket sig med första lägenheten, en massa strul hit och dit, människor som man inte kan lita på. Men nu står lägenhet nr 2 på tur, mycket finare, och den har badkar. Så jag är nöööjd. Dock får vi vänta en månad längre, men det betyder bara mer pengar, så mig gör det inget.


Titta på min vän, visst är hon vacker? Hon är en utav dom underbaraste människorna på denna jord, hon gör mig alltid glad, och hon peppar mig alltid. Det bästa med henne är att hon alltid säger som hon tycker, hon slickar inte röv och håller med mig om något bara för att jag tycker det, och det är nog det jag gillar mest med henne, att hon får mig att tänka så positivt jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback