Fredlig fredag, icke!

Kvällen började hur najs som helst igår. Jag och Ellie hade planerat att gå ut, men sen blev vi lite osäkra, så vi valde att köra på en hemmakväll. Så jag drog till med värsta mysiga tjej kvällen. Ida kom förbi, sen kom andra Ida hela vägen från Norrtälje, sen efter det så rullade Sarah in sådär lite fint. Och sen... lite senare, så kom fis-lisa också. Så vi satt med tända ljus och drack och bara mös. Sedan vart det dags för Ellie och Ida att bege sig hemmåt. Så vi andra gick ner till håsta och körde lite kubb med Johan och Hasse. Vilka som förlorade ska vi inte prata om, för jag var absolut inte med i det laget. Och vad som hände när vi kom tillbaka är en annan story, kaos, är det ända jag kan säga. Men jag är glad att jag hade Ida, Sarah och Lisa där, vet inte vad jag hade gjort annars. Så jag och Pontus fick lov att sova hemma hos Sarah och Johan, vi lade oss alla i deras säng, sen när pojkarna hade somnat så lade jag och Sarah oss i soffan ist, vart fett varmt.

Nu står jag här, osäker som en liten nyfödd kalv igen, men nu vet jag iaf hur jag ska klara det. Med hjälp av mina underbara vänner, att våga be om hjälp, att våga vara svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback