Vilken bra dag

Vaknade, trött som en mås. Men jag slängde i mig lite havregrynsgröt för att vakna till. Och oj vad vaken jag är nu. Jag älskar att äta havregrynsgröt på morgonen, för då blir man mer hungrig under dagen, och som dom flesta vet så älskar jag att äta ;) Lillebror kom hem också, ledsen som han var, dom har varit dumma mot honom i skolan igen. Vilka jävla skitungar alltså, stryk ska dom ha!

Jag sitter och funderar på om jag ska ringa min vän, Madelene. Men hon kankse kör bil just nu. Så jag väntar nog ett tag till. SAKNAR!

På Torsdag kommer Jennie och leker med mig, SAKNAR OCKSÅ!

Igår var jag med Ida. Det är så jävla skönt att vara med henne alltså. Man får verkligen ur sig allt, och hon lyssnar så bra. Så, oftare med det tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback