Nu kan jag tala om vad vi gjorde...

Hannah kom hem i fredags, från Nya Zeeland. Men inte bara det, hon hade fyllt 20 bast också. Så det firade vi med en överraskningsfest. Och vad hon blev överraskad, hon blev så rädd när vi skrek så hon sprang och gömde sig. Efter en massa sjungande och dansande hemma hos Hannah så begav vi oss upp till mobergs. Där träffade jag Sarah-mu-kusin, som verkade överlycklig att se mig, sen träffade jag även Frida och Briitta, dom verkade också överlyckliga att se mig. alltid trevligt med reaktioner när man kommer.


Jag och Ganzan försökte hålla oss från skratt när Hannah kom.


Calleman och Madde


Jag, Madde, Camilla och Castro


Madde och jag i Dimman!


Pusskalas, Ganzan, Jag och Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback