Köra, köra fort som fan

Snart har Madelene sin uppkörning. Jag pratade med henne nyss, hon var ganska nervös, men det ska man vara! Hon skulle ringa mig precis innan också, hon behöver stöd. Om hon bara gör sitt bästa så kan hon inte göra så mycket mer än så. Jag hoppas att hon klarar det. men klarar hon det inte är det bara att hoppa upp i sadeln och försöka igen! Surgubben skulle vara med i bilen när hon kör upp, så jag sa åt henne att låtsas att det är jag, men hon kom på en bättre idé. Hon skriver ut en bild på mig och ber honom sätta den för ansiktet, lite roligare, lite bättre! Lycka till nu stumptjej. Jag sitter här i min ensamhet och håller tummarna för dig och att allt ska gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback