Sarah-mu

Var hos Sarah idag nere på salongen och fick mig en makeover. Hon klippte av mitt långa fina hår och färgade det svart... igen. Hon tyckte att det såg fläckigt ut, så jaja, så vart det. Var där ett bra tag faktiskt, kom dit vid nio i morse och var klar halv två. Sedan provade sarah att sätta i alla spolar som ska i sen när jag ska vara hennes modell, och det gick faktiskt bra för att vara nybörjare. Så det ska vi öva på nu en gång i veckan tills det är dags för hennes prov. Hon är riktigt duktig. Jag är jätte nöjd. Sen gav hon mig fina hollywood-lockar på det också.

Idag blir det lungt, hoppas jag. Syster kommer hem snart, så jag ska väl ta mig lite tid och leka med henne ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback