Sista kvällen på Slottet

I tisdags var sista kvällen innan jullovet började för oss. Jag hade en sån grymt rolig kväll. Först jobbade jag kväll, Leni kom upp och samlade in allt vi kunde dricka senare på kvällen. Sedan begav vi oss upp till sviten där partajet drog igång. Vi bubblade och drack dyra viner. Vi dansade hela kvällen och natten tills vi kom på att vi skulle upp och jobba igen dagen efter, inget seriöst dock, undanplock och städning av utrymmen så som bar och kök ecs. Sedan somnade vi som små prinsessor, om jag vaknade som en prinsessa kan jag iaf inte påstå. Vaknade av att fyra knäppa människor kom in med kastrullock och slevar som de väckte mig med, har aldrig blivit så rädd vid ett uppvak vad jag vet. Så... upp och jobba, sedan blev det julklappsutdelning och  julmys. Fick biobiljetter och ett presentkort på behandlingar 50 minuter i spakällaren, satt rätt fint måste jag säga. Tack, Leni, nu mera kallad Läjnäj, och krirstin, ärstin, ni gjorde min kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback