Nyårslöfte

Jag brukar inte ha nyårslöften, men det här året som kommer ska bli det bästa på länge, så det är väl lika bra att lova mig själv lite saker. Saker som jag redan har börjat rätt fint med det här året men som ska fortsätta mycket bättra nästa år. Jag ska börja lyssna mer på mig själv, vad jag vill och känner. Jag tänker fortsätta hålla människor som inte är bra för mig på avstånd och ägna mer tid till de människor jag behöver i mitt liv. Jag ska börja spara pengar och se till att en resa med dom finaste vännerna blir av! Jag tänker helt enkelt vara EGOISTISK, fast på ett positivt sätt, bry mig om mig själv och de människor som jag bryr mig om, fast det kanske inte är så ego ändå, utan rent av helt normalt.

En bild från förra nyår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback