Sådär ja, så ska det se ut!

Har betat av en helgs arbete. En helg som har varit helt underbar. Jobbat med dom fina bönorna Anna och Charlotte. Vi skrattar oss igenom dagarna, planerar fester och retar Charlotte för hennes snurriga huvud. Har verkligen sett fram emot att gå till jobbet varje morgon, tack vare dessa flickor. Men nu blir det ledigt i några dagar, kan man iaf hoppas på, man vet ju som sagt inte, dom kan ju ringa när som helst och vill ha in en, och då drar man på smilet, jobbar och ser glad ut.

Om två veckor flyttar jag och Pontus. Då blir vi Sambos, fast jag får inte säga så för Pontus för han tycker inte att det låter bra. Det ska bli så skönt att ha något eget, egna saker och egen mat, egen tid. Jag och Pontus var på IKEA tidigare i veckan och vi lyckades handla för 5000, ändå glömde vi en massa saker som måste köpas senare. I morse missade jag hållplatsen när jag satt på bussen för att jag satt och tänkte på hur jag skulle inreda hallen, så jag fick gå en bit tillbaka, men det gjorde inget. Ska bli så jävla skönt, detta har varit mitt mål ett jävla tag nu, och nu händer det äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback