Saker ni inte visste om mig

Såg att många skriver sådant här, blev faktiskt lite sugen själv, ser kul ut, så ska nog ge det ett försök.

-Jag har jätte svårt för att spara pengar.
-Jag är sjukt svag för hundar, älskar dom, i alla storlekar och former.
-Jag har en sjukdom som heter Tietze och gör så att min bröstkorg växer fel, ingen fara dock.
-Jag hatar att bada bastu.
-Jag älskar gamla filmer, tex Borta med vinden och Stekta gröna tomater.
-Jag har en förmåga att glo argt på människor, fast jag egentligen inte är medveten om det.
-Jag har svårt för att lita på människor.
-När jag var mindre så var jag besatt av att gå på djurgårdsmatcher i fotboll. När jag fyllde tio så önskade jag mig att få stå i hejarklacken, och det fick jag.
-Jag kan inte slänga gamla kläder, för dom kan ju faktiskt komma till användning någon gång.
-Jag har jobbat som gymnastikledare i tre år.
-Jag är ett kontrollfreak, alltid när jag ska göra något så måste det vara planerat in i minsta detalj.
-Jag har jätte många tvångstankar som ingen märker eller vet om.
-Mitt rum är alltid stökigt.
-Jag älskar att skriva, speciellt uppsatser.
-Jag är petig med att skriva och stava rätt, sätta punkt och komma på rätt ställe osv. Blir jätte irriterad när jag ser människor som stavar fel.

Sådär ja, hoppas att ni fick veta något nytt om mig i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback