Myyysdag

Vilken hel-dag det blev igår. Madde kom till mig rätt tidigt, så jag bestämde mig för att skrämma slag på henne då hon trodde att ingen var hemma och smög sig in i huset, hon slutade på golvet, rädd som en liten hare. Sedan begav vi oss till Norrtälje för att shoppa lite, behövde en bikini eftersom att det blir bad med syskonen i morgon. Sen köpte vi några paket till EllanStellan. Sen mötte vi en massa sköna brudar på Sushin och spelade kort, jag förlorade, stort, madde vann överlägset. Sedan kom Sara och vi åkte till skoman för att köpa skor, men icke, dom hann stänga. Så vi åkte hem till Hannahbus och kollade på massa minnen från förr, bilderf rån när vi var i malmen, på åland. Sedan blev det dags för mig och Madde att dra oss hemmåt. Men det blev en riktigt mysig dag må jag säga, måste göras om, snarast!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback