Känner mig riktigt irriterad

Blir så irriterad på människor som ska leka märkvärdiga. Som ser ner på andra människor, pressar andra människor till att göra saker dom inte vill. Sköt ditt eget och skit i andra. Inte konstigt att folk blir irriterade, tycker sådana människor får skylla sig själva. Jag är arbetslös, so what? Jag omger mig dagligen med människor som jag tycker om, och jag nöjer mig med det, för det är viktigast för mig. När ni tror att jag ligger hemma på soffan och latar mig så, dö. Jag har större problem än så, problem som jag måste reda ut innan jag kan känna mig som en människa och göra en massa tråkiga saker för att jag måste det. Jag har ingen att försörja, förutom mig själv, och jag klarar mig, tackar som undrar. Jag har pengar, jag shoppar tonvis med kläder, jag mår bra.

Så, för att summera det hela. Tänk ett steg längre ibland, innan ni dömmer någon. Saker är inte alltid som dom verkar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där är ord som finns i mitt huvud, något som stör mig så fruktansvärt att andra inte förstår. Visserligen är jag inte förvånad, för att andra är idioter. Men du är så jävla bra Malin! Underbart att det finns en till vettig människa på jorden, nu känner jag mig inte fullt så ensam.

2010-04-17 @ 21:34:20
Postat av: Anonym

Tack :) Det värmde. Du är aldrig ensam, glöm inte det, alltid finns det någon som förstår eller åtminstonde lyssnar på dig.

2010-04-18 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback