Hemma hos löv

Sitter hemma hos babe nu. Det blir nog tidig sova så man orkar gå upp hyffsat tidigt i morgon med det fina vädret som väntar. Sen blir det ännu en påskmiddag hos far i morgon, så ska hinna till affären också och köpa något fint till barnen där. Nadde har fortfarande inte hört av sig, men jag pratade med hennes pappa i morse, och hon är okej, hon hade stannat i stan och glömt mobilen hemma, så nu vet jag iaf att hon lever, men jag hoppas hon hör av sig snarast så jag får veta hur det gick på intervjuen.


Pitt-datan vägrar ladda bild, så det får bli en i morgon ist.

P.S Jag är ledsen alltså, men orkar inte sitta och godkänna kommentarer från människor som jag inte känner eller ni som spammar, men jag läser igenom allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback