Dom coola bananerna är hemma igen

Usch och fy satan vilken jobbig bussresa, det vart mycket seriöst snack, och på det så kändes det som att donkenmaten skulle komma upp. Inte najs, men jag är väl värd det antar jag. Ju roligare man har när man dricker, ju dåligare mår man dagen efter. För jag hade så jääääävla kul igår, men idag är det värre.

Vi började dagen hemma hos födelsedagsbarnet som hade lagat oss en underbart god middag, sedan blev det musik och alkohol. När vi var lagom salongsberusade tog vi oss bussen till Birger Jarls där festen fortsatte, och där blev vi också mer än bara salongsberusade. Vi dansade hela natten lång och hade underbart kul. Dock lämnade Madde och Ellie mig och Ida där lite för tidigt. För tydligen så fortsatte festen för oss. Sedan kom vi hem, medans dom andra sov. Så vi fortsatte festen ute på balkongen tills det blev ljust och fåglarna kvittrade.

Tack mina fina tjejer för en jätte rolig kväll. Detta ska göras om. Valborg?


Kommentarer
Postat av: Ellie

ja för fan, på Valle då kör vi ;)

2010-04-11 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback