Utekväll med brudarna

Tog ju bilder igår, men kom på att Madde fortfarande har min kamerasladd så kan inte lägga upp dom.

Gick upp tidigt på morgonen för att åka till stan med söt-ida och shoppa upp min lön, och det satt fint må jag säga. Det bler en massa linnen och tröjor, precis vad jag behövde. Sedan åt vi en god middag och sedan åkte vi hem. Lisa kom och mötte oss på station. Sedan gick vi hem till mig för att färga håret på mig. Det blev chokladbrunt, och fråga mig inte varför, men det blev typ rött. Men bättre det än mina utväxta slingor som jag ledsnat på.

Sedan fick jag och lisa ganska bråttom, så vi fick springa till bussen. Men vi hann. Sedan bar det av hem till Hannah. Där var det massor med goa människor. Åh vad jag trivs i det där sällskapet alltså. Mumma!

Madelene vad lite rolig också. Pratade med henne på dan och försökte få henne att följa med till hannah. Men hon orkade tydligen inte. Så jag och lisa fick åka ensama. Sen när vi kommer till hannah, vilken pajsare sitter där då? Jo, madde såklart. Men glad blev jag. Kul att den lilla söten kom dit.

Tack för en underbart trevlig kväll tjejor.

Nu blir det utgång igen och sedan övernattning i farsta. Hörs i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback