Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma i gamla lugnet igen. Hemma hos Madelene. När jag kom hit var Madelene beredd att gå en promenad med hundarna, och oj vad dom skällde på mig när jag kom. Men jag lyckades vinna deras hjärta och nu har jag fått mig två kramgoa vänner. Vi var ute hos Baloo ute i hagen och han var också rätt så kramig, iaf kramig för att vara en häst. Så nu har jag egat i Maddes säng ett bra tag och kramats med mina nya vänner. Åh, jag smälter för alla hundar. Jag vill ha alla hundar. Tror jag ska ta med mig Stiff och Smilla hem sen jag.



Jag och Baloo kramas

 


Jag och Kramgoa Smilla <3


Kramkalas!!


Kommentarer
Postat av: madde

Postat av: madde

Hahha dom älskar dig Malin, tro mig.. dom har njutit av ditt sällskap hela dan, länge sen dom fick sån kärlek som du givit dom gåda idag :D

2009-09-17 @ 14:50:35
URL: http://madelenejohansssons.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback