Träningsvärk

Trots att vi sträckte ut våra träna muskler riktigt ordentligt igår så har jag en fruktansvärd träningsvärk i låren och amarna. Magen är dock helt okej, vilket jag tycker är konstikt eftersom vi gjorde situps tills jag höll på att spy.

Känner mig väldigt duktig idag då jag var ute och gick med hugo nästan två timmar i morse, power-walk tempo dessutom. Var hem till pappa en vända, ville att lille Sam skulle få se hugo, men hugo var jätte rädd för sam till en början. Men sen fick sam känna på honom till slut.

Ja, nu är väl dom flesta nere på marknaden och strosar. Själv sitter jag hemma nu, har precis duschat. Ska ta min cykel och bege mig hem till Pj, gå med honom en vända och sen ska jag möta upp Madelene, Linda, Eleonor och Lisa.

Ha en trevlig dag i marknadsvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback