Tjofadderittan

Idag fyller min favoritpojke 20 år. Nu är han på Cosmopol och ska vinna pengar så jag får komma in och vi ska i sånt fall bo på hotell, hoppas. Jag håller tummarna. Idag har jag bara varit hemma hos pontus och fikat med hela släkten och sedan åt jag en underbart god middag också. Nu sitter jag och väntar på lilla sarah som jag hoppas ska ringa snart så vi kan umgås ett tag.

På måndag blir det skiva i Uppsala. Det är min kära syster som har, och gissa vad, jag ska äta middag där och allt är gratis, vilken tur för lilla mig som inte har några pengar. Tjiho. Det är coctail-tema, så då åker det på klänning och fin-skor, sedan hoppas jag på partaj hela natten lång :)

Ha en trevlig lördagskväll, för det ska iaf jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback