kluven

Varför ska allt som är jobbigt komma på en gång för? Varför kan inte allt bara vara bra som det har varit så länge nu? Måste dom förstöra när det bara är tre månader kvar?

Vaknade iaf ganska tidigt i morse, kändes skönt. Satte på mig solbrillorna och tog en långpromenad. Och nu sitter jag här, i min ensamhet och vet inte vart jag ska ta vägen. Pappa bjöd mig på middag idag, men det lär ju inte hända.

Jag vill tacka två personer som har ställt upp något grymt mycket för mig. Det är Madelene och Pontus. Tack för att ni orkar lyssna på mitt tjat om hur jobbit allt är hela tiden.

Sedan finns det några personer som jag bara vill sparka av huvudet på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla tjej. Du och jag ska dra till Grekland.. där ska vi båda må hur bra som helst

2009-03-26 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback