Jag hade iaf tur med vädret

Ja, idag blev en oväntad dag. Jag och Lisa tog bussen in till skolan för att gå på en lektion. Men direkt när vi kom fram till Norrtälje och klev av bussen så slog det mig att jag faktiskt är arbetslös nu. Jag var tvungen att gå till arbetsförmedlingen ist. Och det gjorde vi. Där skrev jag in mig och fick prata lite om att få en handläggare osv. När jag skulle skriva in mig så kände jag mig så värdelös. Utbildning? Nej, tyvärr. Körkort? Nej, inte det heller. Planer för framtiden? Nej, inte tänkt på det.

Nu har jag iaf varit där. Så nu är det bara att hoppas på en massa bra hjälp och lite tur, snälla, ett bra arbete med mycket trevligt folk. Sedan kom Madelene förbi och vi gick och fixade ett sjukintyg till mig. Så nu hoppas jag att någonting kan gå bra, skulle vara skönt för en gångs skull.

Madelene
Tack för att du förstår mig, gråter med mig, skrattar med mig. Jag behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw lilla tjej:) & jag behöver dig mer än du tror och förstår :)Agnes Jennie Madelene Johansson ställer alltid upp för dig<3

2009-03-19 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback