Platt tv, platt mage, platt allt!

När jag började i ettan på barn och fritid så var jag helt säker på att jag ville arbeta med barn. Men efter ett år i skolan och ått veckor praktik på förskola så märkte jag att det var inte alls vad jag ville göra. Men nu vet jag. Nu. När jag har slösat bort tre år på ingenting, inte ens en utbildning har man fått. Nu har jag till och med tre saker jag vill göra.

Frisör har jag varit sugen på länge. Ser så kul ut när dom står där och gör fina frisyrer och får människor att känna sig fina.
Inredningsarkitekt fick jag för mig när jag och mamma var och kollade på tapeter. Jag ville ha alla, och jag vet redan hur jag vill ha allt i min lägenhet sen. Vaser, blommor, tepeter, gardiner, you name it.
Florist Jag har alltid älskat blommor, i alla storlekar och alla färger. När jag har jobbat på Rånäs ibland så har jag fått tagit hand om överblivna blommor och göra små arangemang.  Detta är vad jag vill mest!!

Ja, vet inte vart jag ska börja bara. Blir väl att ta ett litet snack med en syo-konsulent kanke? Men jag är så jävla glad, och stolt över mig själv. Jag har aldrig haft några drömmar förut om vad jag vill bli. Men nu har jag tre!!


Happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback