Livsglädje?

Jag har börjat uppskatta mitt liv mer. Jag känner mig som en gladare och positviare människa. Tror att det var mitt seriösa snacka med lillebror förra veckan. Jag insåg hur många människor som står mig nära och hur viktiga dom egentligen är för mig. Jag insåg också att man kan göra livet så bra bara man intalar sig själv att man VILL att det ska vara bra. Ta en dag i taget och gör något bra av den. Jag har många nära vänner, som betyder så mycket för mig. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dom. Jag har också "ytliga" vänner, som jag kankse inte står 100 % nära, men jag vet att även dom skulle ställa upp för mig om det var något. Så tack snälla, alla underbara människor som orkar ställa upp för mig. Ni har gjort mitt liv till något bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback