skoldags

Japp, nu sitter jag här i min sköna soffa, kollar på en massa sköna progran med min sköna fyrbenta vän. Väntar på att klockan ska gå så jag kan ta mitt pick och pack och åka till skolan. Idag hoppas jag att vi får framkalla lite på riktigt, sist fick vi bara öva på att rulla upp filmen osv, det läskiga är att allt ska göras i ett kolsvart rum, blir något fel och man inte kan reda ut det i det mörka rummet så man måste öppna dörren, NOOOO!!!, alla bilder förstörda.

Mycket är väl inte allt för bra just nu. Skolan går sisso, jag får inget arbete heller, så hur jag ska ha råd med allt som har med studenten att göra vet jag inte. Men mitt motto just nu är: Allt löser sig. Det gör det faktiskt, allt blir bra förr eller senare. Hade jag inte haft Madde att samtala med så vet jag inte vart jag skulle ta vägen, min skalle skulle sprängas av alla tankar och funderingar.


Kommentarer
Postat av: madde

Malin lilla älsklings tjej. Jag bara Älskar dig

2009-04-23 @ 11:56:09
Postat av: madde

Eller älskar och älskar vet jag inte, jag vet ju att du och jag har diskuterat det där med att säga till sina vänenr att man älskar dom, att de känns lite fel och så. Men faktiskt, så får du tycka att de låter lite ful, men de är sant, jag älskar faktiskt dig vare sig du vill eller inte :D

2009-04-23 @ 11:57:24
Postat av: Kidden.blogg.se

hej kusin

2009-04-23 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback