Tillbaka till Lugnet

För ca 12 år sedan började jag i samma klass som en flicka som hette Madelene Johansson. Vi lade inte märke till varandra i början, tills en dag då min mamma ville att vi skulle flytta. Mamma hade bestämt att vi skulle flytta ut på landet, till lugnet. Jag var jätte ledsen och ville inte flytta dit. Men det blev så. Vilken chock jag fick när jag kom dit, jag skulle bo granne med Madelene Johansson. Jag berättade det för henne när vi var ute på vägen och lekte. Hon trodde inte på mig, tills hon verkligen fick se mitt nya rum m.m. Jag fick även en ny syster, Eleonor Warnroth. Tack vare den här flytten så fick jag två nya bästa vänner. Dom har jag kvar än idag, och dom är fortfarande mina bästa vänner.


                                                                

Kommentarer
Postat av: maddie

BÄSTA^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback