Saker din kille gör när du inte är hemma

I morse när jag och Pontus åt frukost var jag bara tvungen att fråga honom om dom påståenden som står i det nya nummret av Vecko Revyn. Har nog inte skrattat så mycket på länge. Här var dom svar jag fick:
  1. Får en porröverdos - "Du vet att jag inte gör sådant."
  2. Headbangar till guns´n roses - "Headbangar gör jag, men inte till dom."
  3. Äter naken - "Usch, neej!"
  4. Spelar rollspel - "Ja, jag gör ju filmer."
  5. Blir full och spelar gitarr - "Inte bli full, men spelar gitarr vet du ju att jag gör."
  6. Försöker flytta saker med tankekraft - "Har hänt."
  7. Gråter till Remember The Titans - "Har inte sett den."
  8. Har låtsasslagsmål - "Ibland."
  9. Friterar saker - "Nej."
  10. Hittar på nya sporter - "Ja."
Du är så söt älskling, jag lovar, jag ska inte mobba dig nu. Flytta saker med tankekraft, pfhaahaha!


Här är han med mina söta syskon.

Kommentarer
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Naaw, vilken söt pojkvän di har! :-)



Visst blir man glad över att se sin kille tilsammans med sina syskon? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback