Orkar Ingenting-dag

Vaknade i morse och mådde inte så speciellt bra. Ont i halsen, feber. Jag som ville göra så mycket idag. Jag ville åka till skolan och ta tag i allt som jag har att göra där. Det roliga är att dom flesta oroar sig över min framtid. Medans jag själv inte bryr mig så mycket. Varför måste alla andra bry sig om inte jag gör det? Dumma, spydiga kommentarer om hur min framtid kommer vara. Det räcker, ni sårar bara. Låt mig vara glad över det jag kan och vill. Just nu vill jag inte så mycket. Och kankse det beror på all press om att det är så viktigt att gå till skolan osv. Men för mig är det inte viktigt. Jag har redan förstört det, tillsammans med alla dumma kommentarer som får mig att känna mig misslyckad. Jag klarar mig bra på egen hand nu. Tänker inte lyssna på det där något mer.

Kommentarer
Postat av: Michelaaajn

Gumman du är inte misslyckad :) , du kommer komma lång i livet! Stå på dej!

Postat av: Anonym

Tack för att du alltid ställer upp gumman :)

2008-10-13 @ 17:55:21
Postat av: Alina

skolan förvärrar allt när man mår dåligt tycker jag, haha man borde ta ledigt vid sånna här tillfällen:)

2008-10-13 @ 18:02:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback