Med pengar kommer makt

Varför ska allt kosta pengar. Vad man än ska göra så går det åt.

-Studerande ungdom, har du pengar?
-Ja, min pappa är rik.
Eller...
-Nej, kankse har råd med en korv.

Räkningarna bara rullar in, jag hade tänkt att köpa ett par nya jeans den här månaden, men det går icke. Sedan att räkningen på studentmössan kom var droppen. Tur att man bara har sig själv att försörja. Ja, jag vet, man får arbeta för att ha pengar. Väntar bara på det rätta tillfället att skaffa arbete. Inte så lätt som man kan tro. (Slö)


Kommentarer
Postat av: Storebror (Den smarta)

Allting ordnar sig alltid, Så ta det lugnt du :)

2008-10-29 @ 18:50:39
Postat av: malin

Men jag har verkligen panik! Och vilken är min smarta bror? :P

2008-10-29 @ 21:34:22
Postat av: Sanna E

jag tackar inte nej till den där högen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback