Hunddagis-dag

Imorse vaknade jag av att jag fick ett meddeland av Lisa. Hon undrade om jag ville komma och umgås md henne och Madelene. Och det ville jag, men... jag var ju hemma med Simson. Så han fick följa med hem till Lisa. Lisa hade Jespers hund hemma. Men dom kom överens väldigt bra. Så Madde hade lekhörna på golvet där dom fick smacka i sig en massa godis. Sedan fick jag gå ut med båda hundarna samtidigt, det gick faktiskt hyffsat bra, förutom att dom trasslade in sig hela tiden. Vi gick också till Grillen och drog i oss en varsin hamburgare, till frukost. Nyttigt där. Nu är jag hemma, ska äta snart, äckelblodpudding. Sedan ska jag vara med Pälsk.

Imorgon blir det shopping i Norrtälje med Lisus, vi ska handla någon snygg outfit till helgens bravader. Får se vad det blir, funtar på att vara den orginella feén.


här ligger lille och sover, sötjävel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback