Höstlov

Idag är första dagen på lovet, och det känns, har slappat heeela dagen. Vaknade sent idag, sov ca 15 timmar inatt. Sedan tog jag en promenad med Simson, sedan vart det dusch och frukost, sen har jag bara tagit hand om Simsonm hela dagen, badat honom och borstat honom. Så nu är han fin och luktar gott. Jag sitter just nu och betalar räkningar som jag har fått. Kommer inte ha så mycket pengar över efter dom är betalda, vilket känns sådär. Sen har räkningen på Studentmössan kommit också. Det känns ännu mer sådär efter som att jag inte har några pengar att betala den med. Det som känns bra är att pappa har erbjudit sig att betala en del av den. Jag förstår inte varför den ska kosta så mycket pengar, tänker dom inte på att vi är studenter och fattiga? Sedan ska det till med student kläder osv. Kankse dags att söka jobb i alla fall? Hade ju bestämt mig för att satsa på skolan nu sista året och inte jobba samtidigt. Men jag klarar inte av att vara utan pengar.


Jag och lillesyster

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja tack du! :D

Jag har gjort den heeelt själv, stolt Haha

2008-10-27 @ 23:37:18
Postat av: madde

sv:Det är inte de där, och lättare blev det inte heller känner jag nu efter. inte okej sånt här:(;/

Postat av: N A T A S C H A

söt lillasyster :)

2008-10-29 @ 23:06:05
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback