Vart är min gåva?

För några helger sedan städade jag hemma hos bror, och han lovade mig en gåva som jag skulle få för det. Jag har inte fått den, och varje gång han hälsar på så frågar jag vart den är. "Den står hemma, glömde", får man till svar då. Han har säkert inte köpt något, han är en ljugare :)

I morgon hoppas jag att det blir bio. Traska runt lite i stan och känna hur julen kryper närmare. Titta på lite framtida julklappar som kanske köps. Titta lite i affärer så man vet vad man själv ska önska sig. Och då kan man släpa med sig älsklingen så han vet vad man vill ha. Det roliga med Pontus är att jag oftast får det som jag önskar mig. Sötnos.


På tisdag åker han. I två hela veckor. Kommer saknas! Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback