Madelene-Felicia dag (Igen)

Vaknade ganska sent idag. Älskling är sjuk, så jag åkte hem, hoppade in i duschen. Sedan begav jag mig till "Fellan". Vi kollade runt på internet efter roliga spel. Men vi hittade inget. Sedan ringde madde och ville komma och umgås med oss. Hon frågade oss om vi ville ha något från konsum. Dum fråga. Hon köpte paj, cola, choklad och chokladpudding. Yummie! Sedan satt vi och sjöng. Jesper blev vansinnig, för han ville kolla på tv. Glöm det, tyckte vi och fortsatte. Stackarn.

Nu är jag hemma och leker med lillesyster. Vi har klistrat i hennes bok och så har hon tagit bilder på mig. Nu ska vi leka kurragömma.


Kommentarer
Postat av: madelene

Tihi, det var mysigt eller hur :D

Postat av: sofie

De är helt slut mellan mig och stephan nu, funkar typ inte längre :(<3

2008-11-07 @ 22:57:45
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Fellan;)

Mysigt att leka med lillasyster. Fin bild på era händer :)

2008-11-08 @ 13:10:25
URL: http://lillganz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback