The rain will kill us all

En underbar vecka har det varit. Jag och pontus har bott i rösa helt själva ute i skogen. Vi har lagat god mat, badat i poolen och haft super mysigt! Vi har även haft poolparty, vilket var väldigt roligt. Rikard, Micke, Oliver, Jeff och Ida var på besök. Vi badade, drack, och grillade god mat. Sen vart det pool-volleyboll. Jag och ida tänkte starta ett lag, men vi vågade inte riktigt, sen när turneringen var slut så provade vi att köra själva och det visade sig att vi var riktigt grymma.  Senare på kvällen skulle jag, rikard och jeff kolla vem som var mest påverkad. Så jag utmanade jeff att springa ett varv på poolkanten. Men han ville att jag skulle springa först, så det gjorde jag, utan problem. Sen sprang jeff, väldigt vinglit men han ramlade iaf inte ner i poolen. Sen skulle rikard springa, han vinglade redan till poolen, så både jag och jeff skrek åt honom att ta ut mobilen ur fickan, men det gjorde han ju inte och självklart ramlade han i. Så jag fick sitta och föna hans mobil sen, men den är fortfarande trasig :(

Nu har jag hört den nya slipknot låten, den var inte riktigt min stil, förutom refrengen. Jag ska klippa en egen låt utav den, där bara refrengen är med.

Nu kommer en vecka fylld med jobb, hoppas även att jag ska kunna hinna med lite roliga saker också. Vill åka på bio!

Skäms du inte?! Jag skäms!

Kommentarer
Postat av: Alltid bara jag

Nej jag skäms inte, men du borde. :)

2008-08-11 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback