Turkeeeey, här kommer jag!

Nu har vi äntligen hittat den resa vi vil ha. Billigt med flott. Vi hittade ett jätte fint hotell i Side där man bor i små stugor, nära till havet och till staden. Helt perfekt. Det roliga var att det kom som en överaskning, jag var på jobbet, så ringde telefonen och det var P som ringde.
P: Hej, vad gör du?
Jag: Inget, jobbar.
P: Okej. Hörru, vad ska du göra den 21:a augusti?
Jag: Inget tror jag.
P: Bra, för vi åker till Turkiet då!
Han hade boket resan utan att ha pratat med mig :P Kom lite som en chock efter som vi hade bestämt att vi inte skulle åka utomlands den här sommaren. Men nu blev det så iaf. Kommer bli wounderful!

Sitter hemma med pipop, ska kanske klä på mig om jag får lust. Sen blir det havregrynsgröt och långprommis.
Var på bio igår och såg Sex and the City, den var grymt bra. Jag grät fyra gånger för den var så sorglig. Man märkte att det var girlpower i bio salongen. Det var mycket killar dock men dom flesta tjejer stog upp och skrek och applåderade.

I curse the day you were born - Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback