Systerdag

Idag har jag varit med Ellie hela dagen och vi har haft hur kul som helst. Vi vaknade, sida vid sida i min stora säng. Sedan gick vi upp och gjorde omelett. Sedan tog vi en lång promenad ut i skogen. Syrran är ju van vid storstaden numera så hon tyckte att det var skönt att gå i skogen. Sedan fick vi för oss att vi skulle åka och bada, och det gjorde vi också. Vi cyklade upp till Gransjön för ett litet dopp, men det var jätte mycket folk där så vi la oss på bryggan brevid, det går inte att bada där men vi solade iaf och pratade om många minnen sedan förr. Sedan cyklade vi hem igen, då kom lillesyster hem. Hon hade lånat Bajsboken på biblioteket, den läste vi för henne och jag och ellie skrattade nog mer än vad hon gjorde.

Nu blir det jobb hela veckan ut. Jätte jobbigt! Men jag försöker tänka possitivt. På fredag morgon kommer pontus hem igen, men jag jobbar hela dagen. Men lite tid finns det nog över för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback