Sommar?

Det känns inte ens som att sommaren har börjat än. Det kändes mer som sommarlov sista veckan i skolan än vad det gör nu. Jätte tråkigt. Jag jobbar hela tiden och det här är mitt sista sommarlov. Dåligt väder är det också, jag har inte badat en enda gång på sommarlovet, inte heller har det funnits tid för partaj. Hoppas att vi kan åka till åland så man hinner göra något kul i alla fall.
Nu är jag ledig i tre dagar, har inget planerat. Men sen när jag börjar jobba igen som kommer det inte ens märkas att man har varit ledig. I morgon ska jag åka till rånäs och bada med syskonen. Sen ska jag, ida och pontus käka kina. Det ska bli jätte gott. Det var länge sen nu.
På tisdag har jag och Pontus varit tillsammans i 3 år och 6 månader. Länge nu.

Awkward situations, empty conversations.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback