Okej då..

Nu tycker jag faktist om julen lite mer. I morse gick jag upp, öppnaade kylskåpet. Där låg julskinkan och jag kunde inte låta bli. Så jag griljerade den och körde in den i ugnen. Sedan gick jag ner och väckte Madde. Så hon fick skinkmackor till frukost. Sedan bakade vi lite här hemma, knäck och lussebullar. Mormor och Ebba tog hand om lussebullarna och jag och mamma gjorde knäcken. Jag fick hacka mandlar, aldrig mer, hur tråkigt som helst.

Nu håller jag på och göra mig i ordning. Ska åka och hämta Pontus på Arlanda snart. Ska bli så kul och träffa honom igen. Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite pirrig i magen, det kan nog vara en massa kärlek som ligger där inne och gömmer sig. Men idag ska den, UT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh va kul att du fick åka och hämta och träffa pontus igår :) va lite pirrig ja me igår, när ja kollade på klockan där runt 4, glad för din skull :) hoppas ni har de mysigt :)

2008-12-11 @ 17:55:48
Postat av: Lisa

hehe glömde skriva namn på de förra kommentaren :P men de va jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback