Fittbank

Igår kom Jesper och Lisa och plockade upp mig och Madde. Vi skulle åka och hämta biljetter tills i morgon. Så vi åkte till bankomaten för att ta ut pengar, redan när vi kom in på parkeringen började alla skrika shotgun för banken. Men icke, jag öppnade dörren i farten och skulle promt vara först. Så jag sprang, och hade lisa tätt i ryggen, sedan sprang jag in i en buske, så Lisa hann före mig, när hon väl var framme vi banken så kom jag efter, i full fart. Jag kunde inte stanna, så jag tog emot mig på lisa, som flög in i bankomaten och studsade tillbaka rätt in i min fejja. Sen låg vi halft ner på marken och garvade. En rolig shotgun slutade med två blåtiror. En på lisas haka, och en i min panna. Jag tar åt mig all skuld, eftersom jag puttade. Förlåt lisa!!!
 

Kommentarer
Postat av: madde pungråtta

flickor flickor, det var bland det roligaste och läskigaste jag vart med om på länge ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback