Underbart

Helgen har jag spenderat i en jätte fin stuga i Leksand. Familjen johansson åkte dit i måndags, medans jag och pontus stannade kvar hemma och jobbade, så vi åkte dit i torsdags natt. Det var en långt bilresa, men allt gick bra. När vi kom fram 4 på morgonen gick vi och la oss direkt. Trötta efter bilturen. Sedan gick vi upp på morgonen och åkte till Sommarland med Louise och Robin. Vi hade så jäkla kul. Vädret däremot var sådär, det var ganska varmt och molnigt, men solen tittade fram ibland ändå. Sedan åkte vi hem till stugan och åt en god middag med hela familjen. Då började det regna såklart, och det slutade inte förrens vi kom hem till Rimbo igen.

Nu är man hemma till jobb och jobbiga personer igen. Jag vet inte hur länge jag kan stå ut med det här. Och jag vet inte vart jag ska ta vägen om jag inte står ut. Måste göra något nu!!


Be strong and keep your head high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback