Skitdag

Jag tycker inte om såna här dagar, Då allt bara känns trist, allt går för långt fast det inte ens har börjat. Gick upp tidigt, trött. Gick till jobbet. Emma hade gjort jätte fint igår, så det var nog det jag blev glad över idag, att det var fint när jag kom till jobbet. Jobbade till 4. Mycket folk var det även fast det har regnat hela dagen. Sedan kom ida och jag gjorde mat till oss. Sedan kom jag på att jag hade glömt mobilen på jobbet. Det var då den här pissiga dagen började.

Jag och Simson ska hem till familjen J snart. Robin fyller år. Congratulations. Sedan hoppas jag att vi åker hem och myser med pontus, mycket Dexter, tack!! Det skulle få mig att må bra igen. Pontus, varm säng och Dexter.

Nu är jag ledig i tre dagar. Ska bli så fruktansvärt skönt. Bara sova, vakna, göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback