Bra dag

Igår var en sådan där bra dag. En dag som man har längtat efter för att man vet att det ska hända något roligt. Och det gjorde det också. Sofie var här på besök. Vi skulle egentligen ha träffats i Norrtälje, men jag kom ju på att jag är hemma med vovvi, så hon fick komma hit istället. Vi hade jätte trevligt. Först gick vi en långpromenad ner till sjön. Där kom det massa småpojkar och gjorde bomben i vattnet brevid oss, så vi bestämde oss för att gå vidare. Sen gick vi hem till mig, glodde TV och pratade om massa saker, vi har mycket att ta igen. Sen gick vi ner till kina och åt mat. Så, så gott. Vi käkade bananasplit och drack massa läsk (Som sofie fick betala). Sedan gick vi hem till mig igen, snackade ännu mer. Sedan var det dags för Sofie att åka hem. Så jag gick med henne till bussen, tog farväl och vankade hem igen. Senare på kvällen kom bror förbi. Vi tog en lång promenad ut i skogen. Vi pratade en massa. Sedan när vi kom hem igen så fick jag laga mat åt honom (Ovanligt). Sen sov han här. Pontus kom också, vi la oss i sängen och kollade Dexter. Börjar bli spännande nu.


Varför gör det ont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback